Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΝΕΘΛΙΑ. ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΑ ΕΝΝΕΑ!!!













Σαν χτες, εννέα χρόνια πίσω, το βιβλίο πρωτοκυκλοφόρησε. Το τι θα ακολουθούσε, ούτε που το φανταζόμουν. Τα περισσότερα είναι γνωστά. Κάποια, όχι.
Ένα όμως είναι σίγουρο, ότι αυτό το Τέρας, θα συντροφεύει για πολλά χρόνια ακόμη, τους αναγνώστες του.

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!


* Το βιβλίο κυκλοφορεί στην έβδομη έκδοση του.


    Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

 ΜΟΛΙΣ  ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ!



Βράδυ Τετάρτης. Μόλις έχω γυρίσει. Ένα μήνυμα με περίμενε στον υπολογιστή μου:

"Ο Αγάπιος πήγε σήμερα στην αποθήκη μας και έρχεται αύριο στη Γενναδίου.Συνήθως έρχεται γύρω στις 10.00 το αυτοκίνητο, μέχρι τις 11.00 σίγουρα.

Λίγες ώρες αγωνίας ακόμα..."
 
Ήταν το μήνυμα της Αγγελικής. Εγώ είπα από μέσα μου "επιτέλους!" και ύστερα δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ. Η νύχτα μου σταμάτησε στις 2.30 π.μ. και το πρωί μου ξεκίνησε στις 5 π.μ.. Σηκώθηκα, είδα πως τα αστέρια ήταν στη θέση τους και έφαγα δημητριακά με γάλα. 
Η μέρα μου συνεχίστηκε με αποτυχημένες απόπειρες ύπνου, ένα σέρβις αυτοκινήτου, έναν καπουτσίνο, δύο κράκερ, μια κρύα κασερόπιτα. Στις 3 μ.μ βρισκόμουν στον Κέδρο.
Το βιβλίο ήταν εκεί. Ένιωσα και νιώθω ακόμα περίεργα. Είμαι κουρασμένη. Είμαι χαρούμενη. 
Καλοτάξιδο από τους ανθρώπους του Κέδρου. Καλοτάξιδο από τους φίλους.
Αύριο θα είναι μια άλλη μέρα. Η  μέρα που ένα καινούριο βιβλίο, αυτό το βιβλίο, θα ανοίγει τα πάνια του. 
Καλή τύχη. Τώρα δεν μου ανήκεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου