Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΕΡΑΣ!


Ελπίζω να μην έρθει κάποτε η στιγμή που θα αναφωνήσω, "Όχι άλλο τέρας!"
Όσο και να αγαπάει ένας συγγραφέας το βιβλίο του, το να παρουσιάζει ή να μιλάει συνεχώς γι αυτό, φέρνει κάποια στιγμή την κόπωση. Αρκεί να σας θυμίσω πώς το βιβλίο πρωτοκυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2011 και μέχρι τώρα έχει παρουσιαστεί εκατοντάδες φορές. Τις χιλιάδες δεν τις αγγίξαμε ακόμη!!!
Στην τελευταία μου επίσκεψη στην Κύπρο, για παράδειγμα, παρουσίασα το Τερατάκι μου δεκατέσσερις φορές! -αν δεν κάνω λάθος. Επισκέφτηκα επτά σχολεία, και κάποια από αυτά ήθελαν Τέρας και μόνο Τέρας!
Αρκεί να σας πω ότι σε κάθε σχολείο έκανα τρεις παρουσιάσεις και δεν υπήρξε σχολείο που δεν ήθελε να μιλήσω γι αυτό, έστω και μία φορά!
Δεν άντεξα και εγώ, κάπου εκεί ανάμεσα στο τέρας, έβαλα και λίγη γεύση από Χάλια, μιας και το συγκεκριμένο βιβλίο απευθύνεται στην ίδια περίπου ηλικιακή ομάδα, με αυτή του Τέρατος.
Πολλοί από εσάς θα πείτε πώς είναι ένα πολύ καλό βιβλίο και όλα αυτά τα ωραία και αληθινά πιστεύω, λόγια, που έχω ακούσει πολλές φορές.
Αγαπάω όλα τα βιβλία μου. Και τα αγαπάω γιατί θεωρώ πώς όλα έχουν την αξία τους. Και η αξία είναι μία. Να διαβαστούν από όσο περισσότερα παιδιά γίνεται...

Μέχρι και τον Ιανουάριο του 2020, θα κυκλοφορήσουν δύο ακόμα παιδικά βιβλία που δεν είναι Τέρας. Είναι όμως εξίσου μοναδικά και περιμένουν με αγωνία να βρεθούν μέσα στα χέρια των παιδιών και όχι μόνο!

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου