Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

Είναι τόσο περίεργο πως κάτι τόσο δικό σου μπορείς να το μοιραστείς με ανθρώπους που δεν γνωρίζεις και πιθανότατα δε θα γνωρίσεις ποτέ σου.
Άγνωστα χέρια το πιάνουν, μάτια που δεν γνωρίζεις το διαβάζουν, στόματα λεν τις εντυπώσεις τους ή "κλέβουν" μια φράση του.
Μερικές φορές φοβάμαι που έτσι αβοήθητο το αφήνω και κυκλοφοράει μέσα στα βιβλιοπωλεία. Ύστερα μου βγάζω τη γλώσσα γιατί αν ήθελα να το προστατέψω θα το αποθήκευα μέσα στα έγκατα του υπολογιστή μου.
Το βιβλίο μου. Το άλλο παιδί μου. Είσαι καλά; Σου φέρονται καλά οι άλλοι; Σε προσέχουν; Σε διαβάζουν;
Ύστερα μου βγάζει αυτό τη γλώσσα, γιατί αν με νοιαζε πραγματικά, θα το κρατούσα για πάντα δικό μου και δε θα επιδίωκα την έκδοση του.
Άλλα ήθελα να γράψω και άλλα έγραψα. Βιβλίο, μου λείπεις. Ξέρω όμως πως περνάς καλά. Μου το λένε αυτοί που σε διαβάζουν.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου